Veckorna går!

Idag är det onsdag, och då är det PA dag. Varje onsdag i några veckor får vi vara hemma och jobba med det, gooode skönt! :D Sen har min lärare sett jag har för mycke poäng´, så jag får nog skippa några kurser ;D ;D
Mmm blir nog bra ändå ;)
Just nu tycker jag de funkar att fara till arvids, men på morgonen....då är de verkligen de värsta som finns HEHEH
Men nu ska jag ge mej faan på att klara de här!!

Lägenheten verkar stå stilla...det tredje rummet, som numera är ett förråd, står istort sett orört! Måste börja ta tag i de rummet snart (så baren rymms!)
Men några fler hyllor och tavlor har kommit upp och sen har vi köpt ett databord :) Sen har mike fått en snygg byrå och spegel som står i hallen. Men..det ekar lite än -.- hur mycke saker ska man egentligen behöva?!

Ihelgen kommer Helena, då blir de fest! :D <3
Skulle va nykter förra helgen men brukar inte gå så bra för oss ;) och de gjorde de inte då heller. Kom väl hem vid 5 varje morgon! xD

På lördag kommer de också en kille från östersund och ska köpa mercan, få se va nästa skrotköp blir för mike sen då ;)

Sen kan jag även meddela att jag har börjat på hundkurs. Första gången gick väl åt helvete. Han var helt okoncentrerad och rädd. Men i söndags gick de faktiskt liite bättre, så de går framåt ;)
Nu har han dessvärre blivit sjuk...Han är iaf inte sig själv. Han sover nästan hela tiden, har svansen oftast mellan benen och är inte på bushumör :(
Vet inte vad som har hänt eller om han helt enkelt är sjuk...

Nää bäst att börja med PA!!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback