Gaj och Partaj !

Helgen har varit helt underbar, speciellt i lördags då! :)
Men i fredags så byggde ju Mike och Tommy en vägg, så ikväll så vi isolera, tapetsera och hänga upp spegelväggen :)

Lörda var ju kanon dagen/kvällen. Då vi kom till lycksele gick vi genast upp på rummet och myste me lite cider och öl :) Men sen kom dem på den prilianta iden att kolla in snygga brudar på youtube, och då försvann min partysämmning!!
Men tillslut blev dem less och vi gick ner till spaet, bastade i ångbastun och låg i bubbelpoolen :)
Klockan 7 var de middag, och de va faan gött :) Vi satt längst fram vid scenen så när pistvakt började några timmar senare så nuddade vi dem i stort sett :) Men de var seriöst de bästa uppträdande jag sett, utan tvekan !!!

Sen så gick vi ner till discot där de var fullt ös. Vi satte oss i ett hörn och pratade me Jojk! :D
Vi träffade annat roligt folk också och dem följde upp till vårat rum. 
När dem flesta gav upp så följde jag david och jocke på en promenad på hotellet. Vi hittade en hemlig dörr men kom tyvär aldrig in på spaet! Men spännande var de! ;)

Men det var iallafall en kanon kväll, inget som jag skulle vilja ha missat! :P






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback