detta händer

Blev en ny bil i fredags :) skönt me en bil som funkar, och som förhoppningsvis funkar ett tag ;)
Nää men de ä nice å ha en lite nyare bil faktiskt :)



I lördags var de iaf borgen, och vi hade skit kul! :) Man kände verkligen att man levde i söndags...

Och jag var hemma igår...är hemma nu med. Jag fattar inte varför jag inte kan ta mig till bussen!! Jag är ju fan klarvaken och känner mig ändå taggad på skolan. Men sen börjar jag fundera på hur skönt det skulle vara att stanna hemma åsså ligger jag kvar i sängen...måste sluta med detta nu !!
Och jag har så fruktansvärt mycke skolarbete nu men jag orkar inte börjar.. Har istället börja kolla runt på min släkt, ha tänkt börjar släktforska kanske. Är så intresserad på min farmors sida, eftersom hon kom från Kanada är vi inte helt säkra på henne. Tex vet ingen vem hennes pappa var...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback